Veelgestelde vragen

Welke betaal opties heb ik?

Bij TelecomHunter betaalt u uw bestelling altijd eenvoudig. Kies zelf welk platform u het liefst gebruikt. Wij zijn erop ingericht. Zo kunt u in Nederland, België en Duitsland betalen met de bekende platforms. Uiteraard bieden we ook ondersteuning aan diverse creditcards, PayPal en Apple Pay.

Factuur Zakelijke klanten kunnen bij ons ook bestellen op factuur. We sturen dan de factuur mee met uw bestelling. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Let op: deze optie is alleen voor bedrijven en vooraf doen we altijd een krediet check. Indien u als bedrijf korter dan 1 jaar bestaat kunnen wij helaas niet leveren op factuur. Dit omdat het orderbedrag dan niet door onze kredietverzekering wordt gedekt als betaling uitblijft. Daarnaast zijn particulieren en eenmanszaken lastig te beoordelen door bedrijven die kredietwaardigheidscontroles uitvoeren omdat er geen jaarcijfers gedeponeerd hoeven te worden en er voor hen dus feitelijk geen inzage is.

iDEAL (Nederland) Kiest u voor betalen met iDEAL, dan komt u automatisch in de beveiligde omgeving van iDeal. Via deze veilig verbinding logt u in bij uw eigen bank om de betaling te voltooien.

Bancontact (België) Afrekenen via Bancontact werkt zeer eenvoudig. Kies deze betaalmethode en scan met de app op uw telefoon de QR-code om de betaling af te ronden. Lukt dat niet? Gebruik dan het kaartnummer en de vervaldatum om de bestelling te voltooien.

Sofort (Duitsland) Ook afrekenen via het Duitse Sofort werkt snel en eenvoudig. Kies het land waar u woont en voer het nummer van uw bankrekening in. De rest verloopt zoals u dat gewend bent.

MasterCard Betaalt u liever met een creditcard? Dan bieden wij u de mogelijkheid om te betalen via MasterCard. Voer uw naam, creditcardnummer, vervaldatum en de verificatiecode in en uw betaling is voltooid.

Visa Net als MasterCard is ook Visa een internationaal geaccepteerde krediet kaart. De werking voor het plaatsen van uw bestelling is dus ook hetzelfde. Voer uw naam, creditcardnummer, vervaldatum en de verificatiecode in en uw bestelling is geplaatst.

PayPal Kiest u voor een betaling met PayPal, dan sturen wij u door naar de beveiligde website van PayPal. Hier meldt u zich aan en geeft u akkoord op de betaling. Als u het akkoord heeft gegeven krijgen wij een signaal en wordt uw bestelling verwerkt.

Apple Pay Bestelt u producten op een iPhone, iPad of Mac? Dan heeft u ook de mogelijkheid om te betalen via Apple Pay. Heeft u al een betaalkaart gekoppeld aan uw Apple-account? Dan drukt u op ‘Pay’ en de betaling en bestelling worden direct verwerkt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Telecom Hunter verzendt de meeste bestellingen met DHL Parcel. Na betaling verschepen wij de bestelling en voorzien wij u van een DHL tracking link met gedetailleerde Track & Trace informatie en een geschatte leverdatum. U kunt deze tracking informatie direct raadplegen, echter zal de eerste update vaak pas later op de dag zichtbaar zijn. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 besteld zal uw pakket, mits voorradig, op de volgend werkdag worden afgeleverd.

Is mijn bestelling verzekerd?

Telecom Hunter verzendt elke bestelling met DHL Parcel of DHL Express, afhankelijk van uw eigen verzendvoorkeuren. Beide leveringsopties omvatten standaard pakketverzekering door DHL, die een aankoopwaarde tot € 500 vergoed bij vermissing of schade.

Krijg ik garantie op mijn producten?

Telecom Hunter geeft 1 jaar garantie op alle producten. In geval van defect of andere problemen kunt u aanspraak maken op garantie. De telecom hardware moet bewezen bij Telecom Hunter zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.

Een van de bestelde producten is defect, wat nu?

Telecom Hunter biedt garantie op alle producten, wat betekent dat u vervanging krijgt wanneer één van uw bestelde producten defect blijkt te zijn. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op onder vermelding van uw order informatie om het defect te melden. Dan zullen wij zorgdragen voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren zonder opgaaf van reden?

Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. U moet uw retourpakket bij onze klantenservice per e-mail registreren. De producten dienen in absolute nieuwstaat te verkeren, inclusief de originele, onbeschadigde doos en zonder enige firmwarewijzigingen. Wij zullen u voorzien van ons antwoord nummer zodat u uw bestelling kosteloos kan retourneren.

Hebben jullie mijn retourpakket ontvangen?

Wanneer Telecom Hunter uw retourpakket ontvangt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per email een bevestiging. Hoe lang dit duurt hangt af van uw locatie, verzendtijd en datum. Zorg ervoor dat uw retourzending orderinformatie of een factuurkopie bevat.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer Telecom Hunter uw retourpakket heeft ontvangen, wordt het uitstaande bedrag binnen 5 werkdagen terugbetaald. Het terug te storten bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop de bestelling aanvankelijk betaald werd. Dit houdt in dat wij bijvoorbeeld een PayPal betaling niet naar uw bankrekening terugstorten, maar naar uw PayPal account.

Kan ik op factuur bestellen en achteraf betalen?

Het is mogelijk om op factuur te bestellen en vervolgens achteraf te betalen per bankoverboeking bij Telecom Hunter. Wij zullen echter voor nieuwe klanten een kredietwaardigheid controle uitvoeren. Ook is het mogelijk ons een Purchase Order te zenden in het format van uw eigen onderneming.